Chcete vrátit produkt? Není to problém! Snažíme se zajistit, aby naši zákazníci byli spokojeni se službou MakeUp, proto nabízíme pohodlný systém vrácení zboží. K tomu je třeba provést několik jednoduchých kroků.
1. Vyplňte příslušný formulář pro vrácení nebo výměnu zboží. V případě, že nebude porušena celistvost balíku, zboží není otevřené, použité, nošené a poškozené, a pokud to nejsou parfémy můžete do 14 dnů od data doručení zboží odstoupit od smlouvy. Potřebujete vyplnit příslušný formulář pro vrácení nebo výměnu zboží. Upozorňujeme, že pokud chcete vrátit celý balíček, vrátíme celou čásktu, včetně nákladů na dopravu. V případě, že jste si objednali více zboží a chcete vrátit jen část z nich, vrátíme vám částku pouze za vrácené produkty.
2. Vytvořte naskenovanou kopii formuláře, fotografii produktů a odešlete soubory našim manažerům e-mailem. Fotografie produktů nám pomohou pochopit problém, urychlit čas vrácení zboží a vrácení peněz. Po sjednání všech podrobností o návratu s manažerem a vyplnění nezbytných dokladů zabalte zboží do původního obalu nebo krabice. Prosím, nezapomeňte vložit do balíčku/krabice formulář pro vrácení nebo výměnu a kopii dokladu o zaplacení. Bez nich nebudeme schopni akceptovat odstoupení od smlouvy.
3. Kurýr společnosti WeDo vyzvedne balíček a zajistí zpáteční dopravu.
Kurýr Vás bude kontaktovat předtím, než si vyzvedne zásilku.
Zboží můžete vrátit i osobně. V tomto případě společnost La MakeUp Sp. z o.o. nenese odpovědnost za případné poškození či ztrátu tohoto balíčku.
Zboží společně s vyplněným formulářem zašlete na adresu:
La Makeup Sp. z o.o.
Hillwood
ul. Rozmaitości 2
05-552 Łazy
Veškeré náklady na dopravu hradí zákazník v tom případě, že posílá zboží na sklad samostatně.
4. Do 14 dnů po obdržení zásilky prozkoumáme vrácené zboží a rozhodneme o vrácení peněžních prostředků na uvedený účet. O podrobnostech vrácení Vás budeme informovat e-mailem.
Při platbě bankovní kartou bude částka vrácena na stejnou kartu, kterou byla původní platba hrazena. (pokud nevypršela její platnost, není zablokovaná atd.).
Pokud zvolíte způsob platby na dobírku, bude Vás dále kontaktovat náš zákaznický servis. Pro zjednodušení procesu si připravte následující informace, které poskytnete našemu zástupci zákaznického servisu:
IBAN
Číslo účtu
Jméno majitele účtu
SWIFT kód
Kupující nemůže vrátit:
- otevřené a použité kosmetické a jiné produkty, které přicházejí do přímého styku s pokožkou (například použitý zubní kartáček, deodorant, sexuální pomůcky atd.);
- doplňky stravy, pokud jste je otevřeli a/nebo začali užívat.