Pokud jste obdrželi vadné zboží máte možnost ho reklamovat, stačí vyplnit formulář. Snažíme se zajistit, aby naši zákazníci byli spokojeni se službou MAKEUP, proto nabízíme pohodlný systém reklamace zboží. K tomu je třeba provést několik jednoduchých kroků.
Vyplňte formulář o uplatnění reklamace. Vytvořte naskenovanou kopii formuláře, fotografii produktů a odešlete soubory našim manažerům e-mailem. Fotografie produktů nám pomohou pochopit problém, urychlit čas vyřizení reklamace, výměnu vadného produktu nebo vrácení peněz. Po sjednání všech podrobností s manažerem a vyplnění nezbytných dokladů zabalte zboží do původního obalu nebo krabice. Prosím, nezapomeňte vložit do balíčku/krabici formulář pro uplatnění reklamace a kopii dokladu o zaplacení. Prodávající odpoví na žádost zakazníka neprodleně, nejpozději do 14 dnů.
Kurýr Vás bude kontaktovat do 1–2 pracovních dnů a vyzvedne balíček.
Zboží můžet reklamovat i osobně, stačí jej zaslat společně s vyplněným formulářem na adresu:
La MakeUp Sp. z o.o.
Raszyn Business Park
Sokołowska 10
05-090 Puchały
Maximální doba vyžízení reklamace činí 14 dní.
V případě reklamace zboží náklady na dodání zboží hradí prodávající.
Upozorňujeme Vás, že za vadu se nepovažuje:
- alergická reakce a/nebo citlivost na dodané produkty;
- vady, vzniklé nevhodným užívaním.