Reklamace zboží

Pokud jste obdrželi vadné zboží máte možnost ho reklamovat, stačí vyplnit formulář. Snažíme se zajistit, aby naši zákazníci byli spokojeni se službou MAKEUP, proto nabízíme pohodlný systém reklamace zboží. K tomu je třeba provést několik jednoduchých kroků. 

 

Vyplňte formulář o uplatnění reklamace. Vytvořte naskenovanou kopii formuláře, fotografii produktů a odešlete soubory našim manažerům e-mailem. Fotografie produktů nám pomohou pochopit problém, urychlit čas vyřizení reklamace, výměnu vadného produktu nebo vrácení peněz. Po sjednání všech podrobností s manažerem a vyplnění nezbytných dokladů zabalte zboží do původního obalu nebo krabice. Prosím, nezapomeňte vložit do balíčku/krabici formulář pro uplatnění reklamace a kopii dokladu o zaplacení. Prodávající odpoví na žádost zakazníka neprodleně, nejpozději do 14 dnů.

 

Je důležité si ponechat původní obal zboží s nepoškozeným čárovým kódem. Manažer Vás požádá o předání jednoho produktu nebo obsahu celé sady. Zákazník musí vrátit zboží nepoškozené a neopotřebené. Nesmí chybět žádná část zboží, originální obal s čárovým kódem, ani doklad, který potvrzuje nákup zboží od nás.

 

Kurýr Vás bude kontaktovat do 1–2 pracovních dnů a vyzvedne balíček.

 

Zboží můžet reklamovat i osobně, stačí jej zaslat společně s vyplněným formulářem na adresu:

La MakeUp Sp. z o.o.

Raszyn Business Park

Sokołowska 10

05-090 Puchały

 

Maximální doba vyžízení reklamace činí 14 dní.

 

V případě reklamace zboží náklady na dodání zboží hradí prodávající.

 

Upozorňujeme Vás, že za vadu se nepovažuje:

- alergická reakce a/nebo citlivost na dodané produkty;

- vady, vzniklé nevhodným užívaním.

Každý den od 6:55 do 19:05
Zpětné volání
Košík(0)

přihlášení do osobního profilu

obnovení hesla

zavoláme Vám zpět!