Pokud jste obdrželi vadné zboží máte možnost ho reklamovat, stačí vyplnit formulář. Snažíme se zajistit, aby naši zákazníci byli spokojeni se službou MAKEUP, proto nabízíme pohodlný systém reklamace zboží. K tomu je třeba provést několik jednoduchých kroků.
Pokud zjistíte při přebírání balíku od kurýra, že obal zásilky vykazuje nějaké poškození, pak byste měli s přepravní společností sepsat zápis o škodě a takovou zásilku rovnou odmítnout.
Pakliže převezmete zásilku a teprve až po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozené, měli byste připravit si fotografie nebo video, na kterém je vidět produkty, které chcete reklamovat. Fotografie ze všech stran (čárový kód, kód výroby (tzv. batch code), termíny uvedené na zboží, obal produktu (krémů, parfémů atd.))
Při reklamaci poškozeného nebo ztraceného zboží navíc vezměte na vědomí, že budeme potřebovat další fotografie:
• originální krabice ze všech stran (včetně lepící pásky)
• balení uvnitř krabice - uložení v krabici, výplně
Vždy se můžete obrátit na naši infolinku s jakýmkoliv problémem.
Prosíme vás také o uchování všech krabic, výplně atd. až do vyřízení reklamace.
Vyplňte formulář o uplatnění reklamace. Vytvořte naskenovanou kopii formuláře, fotografii produktů a odešlete soubory našim manažerům e-mailem. Fotografie produktů nám pomohou pochopit problém, urychlit čas vyřízení reklamace, výměnu vadného produktu nebo vrácení peněz. Po sjednání všech podrobností s manažerem a vyplnění nezbytných dokladů zabalte zboží do původního obalu nebo krabice. Prosím, nezapomeňte vložit do balíčku/krabici formulář pro uplatnění reklamace a kopii dokladu o zaplacení. Prodávající odpoví na žádost zákazníka neprodleně, nejpozději do 14 dnů.
Je důležité si ponechat původní obal zboží s nepoškozeným čárovým kódem. Manažer Vás požádá o předání jednoho produktu nebo obsahu celé sady. Zákazník musí vrátit zboží nepoškozené a neopotřebené. Nesmí chybět žádná část zboží, originální obal s čárovým kódem, ani doklad, který potvrzuje nákup zboží od nás.
Kurýr Vás bude kontaktovat do 1–2 pracovních dnů a vyzvedne balíček.
Zboží můžete reklamovat i osobně, stačí jej zaslat společně s vyplněným formulářem na adresu:
La MakeUp Sp. z o.o.
Hillwood
ul. Rozmaitości 2
05-552 Łazy
Maximální doba vyřízení reklamace činí 14 dní.
V případě reklamace zboží náklady na dodání zboží hradí prodávající.
Upozorňujeme Vás, že za vadu se nepovažuje:
- alergická reakce a/nebo citlivost na dodané produkty;
- vady, vzniklé nevhodným užívaním.
** Upozorňujeme, že za vadu výrobku nelze považovat přecitlivělost nebo alergickou reakci na kosmetiku či jiné dodávané produkty. Stejně tak poškození dárků a dalších bezplatných položek, které jsou přibalené mimo vaši objednávku, nejsou považovány za vadu. Takové reklamace nevyřizujeme. Fotografie produktů na webových stránkách našeho internetového obchodu jsou pouze ilustrativní a nemusí nutně odpovídat vlastnostem produktů (např. balení se může lišit v důsledku změn designu balení provedených výrobcem).