The Body Shop
- KoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitZklidňující pleťová maska Mandlové mléko a ovesThe Body Shop Mediterranean Almond Milk And Oats Instant Soothing Mask0 Kč758 KčKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitVyživující vlasový olej KokosThe Body Shop Brilliantly Nourishing Pre-Shampoo Coconut Hair Oil0 Kč486 KčKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitNEWOpakovaně použitelné kosmetické tamponyThe Body Shop Clean Conscience Reusable Make-Up Remover Pads0 Kč429 KčKoupitRecenze o The Body ShopNedávno jste si prohlíželiThe Body Shop
NATURA & CO
Natura & Co zahrnuje čtyři ikonické beauty značky se společným cílem. Společnosti Natura, Avon, Aesop a The Body Shop sdílejí závazek provádět obchodní aktivity zákonným a etickým způsobem. Jde o čtvrtou největší kosmetickou skupinou na světě.
Každá značka ve skupině Natura & Co má své jedinečné poslání, ale všechny spojuje společný cíl: pomoci udělat svět lepším. Společně vytváří produkty a zážitky, které mají pozitivní vliv na pohodu lidí, zvířat a planety. Je to globální společnost s partnery ve více než 100 zemích.
Snaha o pozitivní změny
Jádrem podnikání společnosti Nature & Co je cílevědomost. Bojují proti klimatické krizi, testování kosmetických přípravků na zvířatech a zavázali se k etičtějšímu a udržitelnějšímu získávání surovin.
Historie The Body Shop
Příběh značky The Body Shop se začal psát v roce 1976, když zakladatelka Anita Roddick otevřela v Brightonu malý skromný obchod se zelenými stěnami. Tato odvážná podnikatelka založila vlastní společnost s bezpodmínečnou vírou, že vytváří něco skutečně revolučního. Předpokládala, že podnikání může být silou dobra. Společnost The Body Shop nikdy nebyla průměrnou kosmetickou společností, protože 40 let aktivně vede kampaně, provádí změny v sociálním
uspořádání a ničí všechny obvyklé stereotypy kosmetického průmyslu. A stále zůstává věrná své ideologii.
Hlavní cíl společnosti
Značka The Body Shop existuje, aby bojovala o krásnější a spravedlivější svět. To je hlavní cíl a hnací motor všeho, co dělají. Řídí se přesvědčením, že podnikání je silou dobra a společně můžeme ovlivnit profesní a sociální postavení žen po celém světě. Ví, že všechny ženy jsou krásné a hodné lásky. Stačí si přečíst Manifest značky, abyste zjistili, co je přesně jádrem všech aktivit značky The Body Shop.
Nejpopulárnější kolekce:
-Řada pánské parfumerie White Musk: vzrušující pánská vůně kombinuje tóny vetiveru, santalového dřeva a svůdného pižma. Dřevitý základ je doplněn o květinové tóny levandule a jasmínu.
-Řada pro omlazení pleti Drops of Youth: inovativní kosmetika od The Body Shop, vytvořená speciálně pro udržení mladé pokožky a boj proti prvním známkám změn souvisejících s věkem. Obsahuje rostlinné kmenové buňky, které stimulují regeneraci kožních buněk.
-Pleťové řady Vitamín C, Vitamín E a Čajový strom
-Tělové řady Avokádo i Vanilka a dýně
-Řada parfémů Světové vůně: tato jedinečná kolekce parfémů umožní vydat se do nejexotičtějších a neprozkoumaných koutů světa.Přihlásit seNa našich webových stránkách používáme cookies. Některé z nich jsou základní, zatímco jiné nám pomáhají vylepšovat funkčnost webových stránek a zdokonalovat vaše zkušenosti s nimi. Potřebujeme váš souhlas s používáním souborů cookies pro váš nejlepší možný zážitek z nakupování a pro jednotlivé nabídky. Pokaždé, když znovu navštívíte naše webové stránky, budou automaticky zpracovány vaše osobní údaje. Další informace o našich souborech cookies a sledování najdete zde: Ochrana osobních údajů