Moschino
- HITKoupitHITKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitKoupitNEWKoupitNEWKoupitKoupitInformovat o dostupnosti zbožíInformovat o dostupnosti zbožíHITInformovat o dostupnosti zbožíInformovat o dostupnosti zbožíInformovat o dostupnosti zbožíInformovat o dostupnosti zbožíInformovat o dostupnosti zbožíInformovat o dostupnosti zbožíInformovat o dostupnosti zbožíInformovat o dostupnosti zbožíInformovat o dostupnosti zbožíInformovat o dostupnosti zbožíInformovat o dostupnosti zbožíInformovat o dostupnosti zbožíInformovat o dostupnosti zbožíInformovat o dostupnosti zbožíInformovat o dostupnosti zbožíMoschino
Symbol kreativního myšlení - jak slavný Ital změnil základní módní pravidla
Franco Moschino, rebel ze světa umění a módy, měl zvláštní vizi módního designu - jeho výtvory jsou vždy kombinací kreativity, originality a pohodlí. Výzva ke kultu stereotypů našla odezvu v srdcích žen - v osmdesátých letech se jeho jméno stalo symbolem nového kreativního myšlení. A krátce po uvedení kolekce “ready-to-wear” módní návrhář oznámil svůj záměr doplnit nabídku značky parfémy.
Touha učinit módu méně vážnou a domýšlivou přinesla módnímu designérovi celosvětové uznání a jeho designy zůstávají originální i po desetiletích. Klobouky s medvídky, surrealistické potisky a fantastická barevnost - všechny kolekce ztělesňoval originální umělecký koncept, který našel své pokračování ve řadě parfémů Moschino.
Poprvé kolekce Moschino byla uvedena na trh na konci osmdesátých let, ale tento první pokus nepřinesl očekávaný úspěch - kritici v recenzích zaznamenali, že na celou kompozici měl vliv tradiční přístup, který odporoval inovativní povaze značky. Tohle inspirovalo pokračovat v kreativním hledání, aby se v budoucnosti zcela změnilo umění parfumerie a módy.
V polovině devadesátých let značka oznámila uvedení vůně Cheap and Chic, věnované šokující kolekci oděvů, která byla vydána před deseti lety. Toto položilo základy výroby dalších ikonických kolekcí Moschino. Extravagantní kompozice plně ztělesňovaly umělecké hodnoty zakladatele. Bohatá symfonie vzácných květin, koření, dřevitých tónů a citrusových tónů překvapila a potěšila, parfém se ve mnoha zemích vyprodal poměrně rychle.
Moschino: podrobně o ikonickém zboží doby
- Mnohostranné akordy určují bohatou kompozici vůní - mistři dovedně kombinují různé noty, aby vytvořili živý charakter každého parfému. Na jejich tvorbě se podíleli legendy jako Alberto Morillas, Natalie Lorson, Alexandra Kosinski, Olivier Cresp.
- Jarní květiny a divoké byliny, exotické ovoce a šťavnaté bobule, doplněné optimistickými citrusovými tóny, které plynule přecházejí do dřevitého základu s tóny koření - tak lze popsat charakter vůní značky.
- Filozofie ironického přístupu k základním pravidlům byla vyjádřena v designu série. Firemní design je vždy mimořádný - jasné barvy a veselé tisky, kreslené postavičky, stylizované lahve.
Světové uznání módní dům získal po smrti zakladatele a dál se na vývoji podílela asistentka módního návrháře Rossel Giardini. Objevily se v této době takové bestsellery jako Funny, Light Clouds, I Love Love. Byly vydány v různých verzích, což vyvolalo nadšené fanouškovské diskuse. Tyto a další parfémy Moschino si můžete objednat za skvělé ceny s rychlým doručením na webových stránkách internetového obchodu MakeUp.Na našich webových stránkách používáme cookies. Některé z nich jsou základní, zatímco jiné nám pomáhají vylepšovat funkčnost webových stránek a zdokonalovat vaše zkušenosti s nimi. Potřebujeme váš souhlas s používáním souborů cookies pro váš nejlepší možný zážitek z nakupování a pro jednotlivé nabídky. Pokaždé, když znovu navštívíte naše webové stránky, budou automaticky zpracovány vaše osobní údaje. Další informace o našich souborech cookies a sledování najdete zde: Ochrana osobních údajů